onsdag den 6. februar 2013

Endnu en Jersey-bluse

Store E mangler bluser og da jeg falder for mere stof end jeg kan nå at få syet noget af, har jeg besluttet selv at sy en stak bluser til storebror. Jeg har fået klippet nogle stykker og i går blev denne syet...



Syet i nedsat Jersey fra stof2000 og så er jeg glad for orange-detaljer pt. Ribben påsættes efter laralils diy. Efter at have holdt mig til fast stof , sprang jeg for relativ lang tid siden ud i strækstof. Sømmen til strækstof er ikke til at regne med på min maskine og jeg fandt en løsning som hedder siksak;) Da jeg synes der i blogland har været en stemning af at Jersey er drillesyg, har jeg tænkt at jeg nok har sprunget over hvor gærdet er lavest, for med min egen løsning synes Jersey er et hit. Igår faldt jeg så over dette indlæg http://carlaogkrudtuglen.blogspot.dk/2013/01/tips-og-tricks.html?m=1 og her forstår jeg at min løsning på syning i Jersey er acceptabel;) Det gør det hele lidt sjovere;)


3 kommentarer:

  1. Hvis du falder over noget pigestof, så kan Liva sagtens bruge op til flere bluser i den model :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Skal vi planlægge en "sy bluse dag"???;) i det link jeg har i indlægget vises noget tøse Jersey, jeg synes godt om det første;) Måske bliver det til en bluse mere idag... Fik lige placeret på biblioteket i Esbjerg da de ringede fra BH så nu er jeg placeret på sofaen med en sløv knægt:(

      Slet
  2. Håber det ovenfor giver mening trods mangel på kommaer og ord, men synes godt elektronikken kan drille;)

    SvarSlet