fredag den 12. april 2013

Når evnerne ikke rækker...

Så må der alternativer til. Og sådan gik det denne bondeskjorte til store E. Modellen er fra symagasinet, tre prikker i sværhedsgrad var mere end jeg kunne magte:( Jeg er helt slået ud... Eller var på et tidspukt ret opgivende. Kunne ikke hitte ud af, hvor de vil hen, med deres vejledning til de slidser, som skulle være i siden og slidsen i halsen. Slidser i siden blev der ikke noget af, da jeg på det tidspunkt ikke var kommet så langt ud, at jeg faldt i alternativerne... Det skete første ved åbningen i halsen, hvor jeg søge alternativer i blogland. Og sådan endte skjorten. Trods alternative løsninger, tror jeg på at min skjortesyge dreng vil få den brugt. Jeg mistede hvis også lidt trygheden hos symagasinets vejledning, da der i denne ikke var beskrevet, at et par ærmer også skulle isyes:) Mon man kan få noget for, at opdage en sådan fejl? Stoffet som jeg synes er perfekt til skjorten har jeg ret meget af. Købte en 3-5 meter hos den lokale købmand for under 20 kr engang.
 
    


 
Nedenfor ses hvordan skjorten skulle have set ud:)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar