lørdag den 26. januar 2013

Ovenpå;)

Dette års praktik i forbindelse med min uddannelse er overstået... Det har betydet lang weekend, som skulle bruges på opgaveskrivning, sådan gik det ikke. På trods af, at det betyder at jeg stadig har denne byrde hængene, så har udsigten til at skulle vende tilbage til studiet, betydet overskud på min konto. Her ses lidt lørdagsoverskud.





 
Fastelavnsboller skal jeg vist øve mere end en gang om året for at blive god til, men de smager og store E var god til at sminke dem:) To frugtposer til vores søde kusine efter ønske og en til store E (som mener at alt mor producerer skal gå til ham) så også dagens lys idag:)

1 kommentar:

  1. Der er godt nok kommet gang i dig :) Lækre frugtposer. Jeg er ret træt af, at de ikke selv skal have med i børnehaven...

    SvarSlet