torsdag den 17. januar 2013

Så prøver jeg igen...


I'm back var titlen på min sidste indlæg, som inden længe er et år gammelt. Jeg har været træt af denne titel hver gang (hvilket er tit) jeg er forbi min blog. For den kunne ikke være mere upassende, for tilbage kom jeg ikke og istedet for bare at får skrevet nogle indlæg, har jeg tænkt skal, skal ikke. Men da Sofie fra bloggen http://knodelicious.blogspot.dk fortæller at hun har lavet en blog, tænkte jeg "skal". Men der er lige gået lidt tid med at finde ud af hvordan jeg teknisk ( jeg er meget bagefter når det gælder teknologi) kan skrive blog, sætte billeder ind via iPad/iPhone. Så dette indlæg er en teknisk prøve;)


Sidste produkt fra symaskinen er en Jerseybluse til store E. Inspirationen til tittekanten ved sammensygningen mellem ærme og bul er fra blogland, hvilket det lille mærke i siden også er.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar