fredag den 30. marts 2012

I`m back!

Lille E har været syg siden i mandags:) Lige nu tager han sig en formiddagslur som indtil nu er på 4,5 time. Han har ikke sovet godt de sidste par dage og jeg håber på at den lange lur betyder at han er i bedring og trænger til søvn. Men jeg kan da slet ikke finde ud af hvad jeg skal gøre ved mig selv med så mange timer alene. De mest nødvendige husmorpligter er udført, så må det være blogtid:)


Esben har fået endnu et par nye bukser. Er vild med denne model som er fra symagasinets julenummer, men nu gør jeg vist ikke flere forsøg med rib til den dreng. Han er en lille fis og efter en halv dag i mor hjemmsyet bukser med rib, har ribben udviddet sig. Forleden fortalte Gregers at Esben havde stået midt på staldgangen med bukserne nede om støvler. Det skulle vist ha` været et sjovt syn:) 


På bagbuksen er der placeret en stor stjerne i skildpadde-stof fra Malika og Rosa.


I weekenden stod den blandt andet på tipy-projekt. Har længe tænkt at jeg vil lave sådan en til især store E, som er begyndt og synes rigtig godt om huler. Stoffet havde jeg, hvilket er fra jysk. 5 mtr. stof for 200 kr. Det er købt for lang tid siden, med den tanke at det skulle jeg nok finde et projekt til:) Tænkte at jeg vil lave en DIY på denne tipy. Men lige som jeg var færdig og vil nyde en stille stund med det nye symagasin, kunne jeg se at de i næste nummer vil bringe en vejledning på en tipy. Måske laver jeg alligevel en DIY:)


Fik besked på at der skulle være vinduer i, af Esben:)


Vi nød det gode vejr inden det blæste op og her er lige et foto af storebror som viser lillebror hvad halm er for noget.


God Weekend:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar