lørdag den 3. marts 2012

Så kom den endelig...


Og er den ikke smuk, min nye maskine? Esben synes ikke det er mindere sjovt at bage når der er teknik indblandet i projektet:) Så først på dagen var to plader bolle bagt, så kan det kun blive en skøn lørdag.


Esben har været med far i marken, så jeg har hygget mig med lille E eller Tykke-sakke, som Esben idag har besluttet at kalde ham (har svært ved at skrive det som storbror udtaler det). Han kalder desuden stadig mig "lille tykke":) Når Elias har sovet er der blevet lidt tid til oprydning. Har besluttet at jeg i en periode skal gemme en stor del at kreaprojekterne til om aftenen, fordi jeg kan mærke uro i kroppe når jeg bare skal ta mig af børn og hus . Og det burde ikke at gi uro for der er altså nok at se til, så derfor denne udfordring. Jeg stræber hele tiden efter lidt tid til at slå mig ned i stilheden med en bog, men hvad nytter det hvis jeg ikke kan finde roen i mig sig. Måske når jeg frem til den erkendelse at sådan er det bare at være mor, men lad min nu bare selv finde frem til den:)

Igår var årets første tur i drengenes super klapvogn. Elias og jeg hentede Esben i dagplejen. Var nervøs for om Elias havde tålmodighed til hele turen, men det gik fint. Og hvor var det en fantastisk tur i det flotte vejr.

God weekend:)

1 kommentar:

  1. Årh hvor er den fed... Total misundelse her bag skærmen ;)

    SvarSlet