onsdag den 21. marts 2012

Lykken findes...

Tror nok det er title på en af de bøger jeg har kunne læse under min barsel uden at falde i søvn. Jeg er så priviligeret at jeg ved hvad det vil sige at være lykkelig. Og hvor er det en skam for de som ikke tror den fidens og derfor ikke opsøger den, for den kommer ikke af sig selv.

Lykken er for mig at sidde placeret på et tæppe ved en åben terassedør med mine to drenge og indtage vores middagsmad. At mærke forårsolens varme ind af døren og at kunne se i Esbens øjne, at det her er bare hyggeligt (det blev da også til tre hele rugbrødder for den lille mand)



Esben holder ofte fri om onsdagen, for jeg vil bare gerne have det hele med. Idag har vi nydt det gode vejr. Jeg er heldig, for det er let at underholde børn når man har en stald fuld af dyr:)



Esben har fået nye bukser. Der er meget godt ved vores kreadage, udover de fantastiske søde "damer" og deres børn så synes jeg det er skønt at blive en lille smule presset igang med de mange sysler som bare venter. For selv om jeg kun lige når at klippe stoffet, så motiveres jeg til at gøre det færdig inden dagen er omme.

Opsøg lykken, for den findes:)

1 kommentar:

  1. Hej Katrine..

    Ja så er det slut med at smugkigge engang imellem.. :) har ofte lige klikket ind gennem Nataschas blog, og da jeg viste en krukke jeg havde hæklet, fortalte hun om et fint tæppe du havde haft gang i.. og det indlæg havde jeg ikke lige set.. Så nu misser jeg ingenting, og det er da i den grad nogle fine farver du har haft gang i til det tæppe.. :)

    For øvrigt er det jo altid hyggeligt at læse om hvad andre søde kvinder som også er på barsel, og får tiden til at gå med.. :)

    kh Marianne

    SvarSlet