søndag den 11. marts 2012

Det lykkes....


Først må jeg endnu engang lige smide et foto af drengene, man kan jo ikke holde op, vel? Og det her synes jeg selv er helt fantastisk. Det fortæller meget godt hvordan vi lige nu oplever hvor meget der er sket på syv mdr. Her tumler Esben Elias og lillebror synes det er en fest:)

Tilbage til "det lykkes...". Det lykkes nemlig mig at lave et fint rundt tæppe. Kan skrive så meget om det tæppe, men vil i første omgang nøjes med at skrive, at jeg er glad for resultatet og det eneste som driller mit øje lidt er at jeg ikke valgte at afslutte hver omgang med en kædemaske. Men det var et bevist valg og det driller også kun mit øje lidt:)




Nu vil jeg lige nå at nyde lidt søndag, men en sovende lille E, en store E i marken med far, hvilket betyder tid til oprydning for mit vedkommende.

God søndag:)

3 kommentarer:

  1. Fantastisk billede øverst, og hvor er tæppet bare blevet fint :)

    SvarSlet
  2. Tak søde dig:) Man vil jo gerne være hurtig færdig med sådan et projekt for at kunne se resultatet. Men faktisk savner jeg det allerede at sysle med fordi det er sådan et "sofa-let-projekt". Må i gang med et nyt. Fandt strikketøjet frem i morges fordi jeg tænkte at det skulle erstatte hækleriet. Mine øjne var lige ved at falde i. Det havde jeg ikke lige set komme. Jeg synes åbenbart det er sjovere at hækle:)

    SvarSlet
  3. Tak for kommentaren ovre hos mig :) Hvor er det et fint tæppe du har fået lavet. Og flot rundt!

    SvarSlet