mandag den 19. marts 2012

Brdr. E`s Corner


Kan åbenbart ikke få sagt nok gange, hvor skønt det er med en yngstemand på knap 8 mdr. Og jeg glæder mig til den kommende tid. Sommer, barsel og to dejlige drenge:) Esben kommer ofte og placer sig på mit skød sammen med lille E hvortil Esben siger "alle mors drenge":)

Esben synes det er sjovt når vi tegner ham af på papir. Bagefter tegner han hår mm. på tegningen af ham og forsøger at klippe den ud, men det er altså svært.



Den 7. flagranke blev til Brdr. E. Og endelig fik jeg taget et billed. De seks andre jeg har lavet er blevet brugt som gaver i forbindelse med barselsgave og dåb. 


Bogstaverne er klippet i filt, hvilket er helt perfekt til dette formål, hvor jeg ikke regner med at der bliver behov for at ranken skal vaskes. Ved brug af filt er man fri for af siksakke trævlekanter.



Esben har lavet to søde påskekyllinger i dagplejen idag. Den lille var til Elias. behøver jeg sige hvor det rør mig dybt:)

Denne uge er ren kreauge eller en husmor har selvfølgelig sine pligter. Men i morgen er der dømt kreadag og torsdag skal der også sysles med buksesygning:)


Husk at nyd solens stråler. De er bedst i det spæde forår. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar