onsdag den 7. marts 2012

Alene hjemme...

Og ih hvor vi hygger, mig og mine to dejlige drenge:) Farmand er på tur et par dage. Vi kørte afsted til Billund klokken syv i morges for at aflever ham. Hvorfor er det bare altid sådan, at lige netop den dag hvor man skal tidlig ud af døren, der vælger yngstemand at han vil sove længe? Han plejer at have meldt sig længe inden, men ikke idag. Jeg måtte tage en tungt sovende Elias op af sengen. Fik inden jeg gik op for at tage ham op sagt til Gregers, mens Esben hørte på, at Elias var hel væk. Esben udbrød med svag stemme og næsten lukket øjne "Er Elias væk":)

Igår var vi forbi den lokale købmand efter jeg havde hentet Esben. Det skulle vise sig at blive dagen jeg havde frygtet. Dagen hvor mit barn vil laven en  "Man skal høre sandheden fra et barn". "Se en gammel dame mor" og da jeg ikke var hurtig til at svare, kom det igen fra drengen og med mere kraft "se en gammel dame mor", knap en meter fra damen. Det blev slet ikke som frygtet. Damen blev virkelig sur og sagde "det var ikke pænt sagt". Og så blev Esbens mor også sur. Hun havde da slet ingen selvironi den dumme dame. Så jeg sagde høj "ja, det er rigtig Esben, hun er ældere end mor":)



Esben har fået en ny home made bluse. Den blev produceret til kreadag med de dejlige damer fra MG plus lidt tid igår aftes. Lillebror skal vist have en magen til.

God aften:) 

1 kommentar:

  1. Dumme dame... Come on altså! Men det lyder lidt som om, det var en frue, som var lidt trist over sin alder ;)
    Ih hvor er den bare fin blusen... Godt arbejde :)

    SvarSlet