onsdag den 17. april 2013

Jersey, du er min bedste ven...

Der var engang hvor jeg troede, at jersey var en drillepind, sådan en som vil mobbe, en dårlig ven. Men det skulle vise sig, at jeg var fordomsfuld.
 

Drengene har legerum samme sted, som jeg syer og midt i, at de var fordybet i en god leg, blev disse huer til. En til hver af mine drenge, de resterende fik fætter, kusine og min fætters datter, som vi samme besøgte ZOO i Odense i søndags, i det skønne forårsvejr. Drengene har indtil nu haft hjemmesyet huer med for i, men disse er forårshuer, i et enkelt lag jersey. Så bliver det ikke nemmere. Af erfaring har jeg zigzagget den synlige kant, ligeud sting springer hurtigt hos os.
 


Starten på en fantastisk dag, resten af dagen blev klapvognen brugt til obevaring af tasker, lille E så parken i løbetempo.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar