tirsdag den 14. februar 2012

Det er ikke fordi jeg ikke sysler:)

Jeg har bare udsat min blog for svigt... Men mon ikke mine syv læserer kan bære over med mig (og mine mange stavefejl):)

Der er langt endnu for mig hvis jeg skal nå mange af de andre kreablogs... F.eks. skal jeg vende min billeder rigtig:)

Her ses aftens sysler. Natascha som afholdte MG i dag havde lige den nål jeg skulle bruge for at komme igang med mit tæppe:) Som denne gang ikke må blive kantet. Hvor er det dog mere lettere at hækle i det her Zpaghetti garn end lagenlærred:) 


I strikkekurrven ligger en delvis færdig hæklet rangle, som skal gives i barselsgave:) Er løbet tør for garn...


Barselsgaven kommer også til at indeholde en flagranke med barnets navn på (har fået ideen fra min svigerinde som har lavet en til store E). Og når man nu er igang kan man jo lige klippe til tre mere. En til lille og store E`s legehjørne, en til den lille ny`s bror og en til...


Godnat blogland:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar