tirsdag den 7. februar 2012

En kold drink, tak...

Ikke lige den overskrift jeg gik med i tankerne for et par timer siden. Har ikke være blogskrivende i et par dage, efter travlhed grundet mandens fødselsdag som skulle fejres, blev jeg og drengene forkølet. Så blev lige mindet om Marslows behovspyramide, man har bare ikke overskud til noget når ens hoved er tungt, når der er snot i lange baner og man fryser. Og det med at fryser var netop det min overskrift skulle påpege, men... Manden forstod i morges at min grænse var nået og nu sidder jeg i et dejligt varmt hus, som er varmet op af to diskrete varmeblæser, så skønt og overskudet er straks vendt tilbage.

Jeg har dog haft lidt overskud til at gøre noget ved min blogs design, som jeg på ingen måde var tilfreds med, den havde slet ikke det look som jeg selv bliver fanget af når jeg hopper rundt i blogland. Havde slet ikke tænkt at den skulle se ud som den gør nu, og måske bliver det også ændret med tiden, men faktisk fortæller resultatet meget godt om min stil. Havde tænkt at den skulle være meget mere "hyggelig", retro, det er svært at forklare sine tanker. Havde også tænkt at den skulle have et drys bondeidyl over sig, men... Jeg har også bestemt at jeg skal skrive kortere indlæg og kun må sætte billeder ind som er en blog værdig, indtil videre synes jeg ikke det går så godt med at begænse mig. Så vil nøjes med at smide en kommentar til hver af nedestående billeder.


Landmandens fødselsdag blev fejret med familie til brunch, kælketur i skønt vejr og boller og varm kakao:)

 

Esben blev hjemme mandag og dagens aktivitet var æbletryk, noget jeg havde set frem til at prøve med ham længe. Næste gang skal det være på stof. Han forsøgte selvfølgelig at ta` et bid :)


 Mindste mand venter på grød og napper lige et stykke af brormands hånd til forret.


Er bare rigtig glad for vores nye opbevaring til bøger.

1 kommentar:

  1. Godt du har fået varmen igen :)
    Og hvor er det bare fint med dit nye blog-design... I like ;)

    SvarSlet