onsdag den 15. februar 2012

Solens stråler kunne ikke være mere velkommen end på denne dag...

Dagen efter en nat hvor Esben blev flyttet ind i mor og fars seng. Han vågnede af stormvejret. Da jeg tog ham med ind i vores seng inden midnat, meldte han, at han gik nedenunder og legede med traktor:) Og sådan gik natten... Hver gang jeg måtte gå ind til lille E for at give sut eller amme så stod store E ud af vores seng og var på vej ned for at lege og kl. fem lykkes det ham at komme afsted med det, mens jeg ammede Elias. Jeg kunne høre ham råbe nedefra "Mor, det er ikke mørkt mere".

Tænkte at jeg for en gangs skyld vil tage mig en lur midt på dagen, men man kan ikke sove en smuk dag som denne væk.

For nogle dage siden fandt jeg en ny kasse tøj fra store E, som lille E nu kan passe. I kassen var også disse bukser, som jeg syede til store E i sin tid. Er faktisk mere vild med dem nu end dengang, måske fordi jeg dengang var ærgelig over at de er et produkt af et par smækbukser som bare ikke havde facon til Esben:)


Langt om længe har jeg fået lamper over spisebordet. De blev købt for snart to år siden, så da jeg hørte at mandens lillebror skulle arbejde for os i hans ferie var jeg hurtig:) Synes selv det ser vild godt ud. Og se så lige den fantastiske flotte krukke på bordet (skal nok lige ta` et nærbilled af den). Det er den ene af de krukker som jeg fandt i genbrug, som jeg malede hvid og Store E lavede et mesterværk på til far på hans fødselsdag:) 


Der hækles og det lykkes uden at blive kantet.


Glæder mig til imorgen hvor jeg skal mødes med Natascha til Kreadag.

1 kommentar:

  1. Det ser da super godt ud med de lamper, glæder mig til at se det real-life i næste uge! Og tæppet... det kører da bare. Vildt flot ;)
    Ses i morgen til en hyggelig dag :)

    SvarSlet