søndag den 19. februar 2012

Fastelavn er mit navn...

De sidste par dage har vi haft besøg af feriegæster og se lige hvad min søde søster havde med til mig... Håndarbejdsblade fra 70`erne, fantastisk gave. Glæder mig til at vise flere billeder fra de fine blade. Sidst jeg så min søster L havde jeg en genbrugsgave til hende, så måske har vi nu gjort det til en tradition at give hinanden et loppefund el. genbrugsgave når vi ses, ikke dårligt:)


Det sidst jeg har syslet med er kostumer til fastelavnsfesten hos mormor idag. Esben skal være Mcqeen og farmand Bumle. Oprindelig skulle lille E være bumle, men da fætter havde det sødeste elefantkostume i lille E`s størrelse blev planen ændret:)





Tæppet er stadigt rundt:) Nu får det lige lov at ligge lidt og så skal der produceres flagranker.



Se lige disse fantastiske stoffer fra Malika og Rosa... fast stof med store stjerner, som store E blandt andet skal have posebukser og bøllehat i. Og strikke stjernestof samt det fineste stof med retromotiv lige til at blive i godt humør af. Stoffet skal bruges til bluser. 


God fastelavnssøndag til jer alle:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar