onsdag den 29. februar 2012

så`en er det!




Lige nu smiler vi herhjemme blandt andet over Esben som er begyndt at komme med kommentar hvor vi kan høre os selv. Som f.eks. "jeg vil have saftevand med ind til sofaen, så`en er det." Jeg kan høre mig selv sige, "sådan er det Esben", når jeg vil slå noget fast for drengen. Han kalder mig desuden lille tykke, lille mor og lille skat. Forleden sagde han "kom over til mig lille skat":)

Det er ikke blevet til meget blogtid den sidste tid... Derover på den anden side, hvor Elias har en alder, som gør alting meget mere overskueligt, derover har jeg overskud til at være træt og mærke dårligdom. Det lyder forkert at have overskud til at være træt, men jeg tror mange som har børn forstår mig. Men trætheden skal bekæmpes... For det er ikke fair at skal have det sådan, når alt nu er så meget lettere. Så idag har jeg Esben hjemme bare for at gi` mig selv lidt mere at se til, for sådan trives jeg åbenbart bedst. Og det ser ud til at det er den rette kur mod min dårligdom, idet jeg nu sidder og skriver et indlæg. Drengene sover begge til middag, efter en tur med trækvogn, som det kan ses ovenfor. Idag var drengene i bad sammen. Det er bare fantastisk at se dem grine mens de plaskede med vandet, så mor blev plask våd.
Her over på den anden side hvor man får meget mere søvn end for kort tid siden, hvor ikke alt ens energiindtag går til mælkeproduktion og hvor Elias river Esben i håret når han kommer for tæt på, her over er livet bare lidt skønnere. Og med foråret som banker på, ja, så er livet skønt.

I weekenden blev der faktisk produceret fem flotte flagranker med navne på, men det gik så stærkt at jeg ikke fik taget billeder af dem, men skal have produceret en til drengenes legehjørne, så der kommer et billed. Ellers hækles der på det runde tæppe. 

Har i flere dage bare kigget på bunken med vasketøjet men ikke kunne ta` mig sammen til at gøre noget ved den, men nu sker det. Tænk hvor effektiv jeg kan blive ved blot at beholde kronprinsen hjemme. 

God onsdag:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar