lørdag den 21. januar 2012

Ahhh... Weekend

For mig er der altså forskel på hverdag og weekend, selv om jeg går på barsel. Det skyldes bland andet at Esben ikke skal ud og ind af døren (ingen tid som skal holdes) og far har lidt mere tid at nyde vores drenge. Jeg holder af hverdagen, men denne uge har bare kunne mærkes på en lidt træls måde. Synes jeg har manglet energi (siger det lige igen, Elias suger næring ud af mig, så det kan ses og mærkes). Men lidt ændringer af hverdagens gøremål og en gang sukker (chokolade og cola) har fået mig over på den anden side:)


og se så lige hvad der kom med posten fredag eftermiddag... Blev lidt misundelig da Natascha fra Uthskibadutski den anden dag skrev at hun lige havde modtaget boligliv. For at modtage det blad man holder betyder for mig, som nedestående billed viser, ren hygge. Esben fik sig en god lur, men...


Elias havde luret mor og vil da være med til at hygge... Faktisk har han som tidligere beskrevet vist sig fra en lidt anden side den sidste uge. I nat havde han igen feber, men er feberfri nu. Tror bare det hele skyldes snot, ny kost og et tigerspring (han vil helst ikke slippe mor af syne)


Dagen i dag har været hel fantastisk indtil nu. Var lige lidt overskudsagtig og lavede bolledej inden sengetid. Så dagen i dag begyndte med nybagte boller. Far og Esben så Cars 1 og sidst på formiddagen tog jeg og drengene til babybongo på biblioteket. Havde faktisk droppet at tage afsted, men en veninde spurgte om vi kom, da de skulle afsted og så måtte jeg lige ta` mig sammen. For kort tid siden var der ikke grænser for hvad jeg kunne og ved ikke lige hvorfor jeg er blevet så skræmt over at tage afsted med dem begge to. Nå, men min tvivl blev som forventet lige til at grine af, for vi har haft nogle super gode timer på bibloioteket og tror jeg havde rigtig godt af, at få lidt glad input fra bevægelsespædagogen. Nu er vi hjemme igen og havde faktisk troede at jeg skulle have et par timer for mig selv mens både mand og drengene sov, men... Elias og far sover, men Esben har jeg lige taget op, nu leger han meget koncentreret med Duplo.

Håber jeg får tid til at være lidt krea senere. Tror jeg vil forsøge mig med en babyundertrøje/vest inden jeg kaster mig over den tidligere viste trøje til Esben.

Nedenfor ses et par billeder fra Boligliv (har været så heldig at låne blade af Natascha).



Det der må bare være verdens hyggeligste pusleplads.



på det lokale loppemarket så jeg engang flere tasker magen til den under senge her. Jeg viste allerede inden jeg var hjemme at jeg havde brug for dem, men til hvad? Siden er jeg kommet på at jeg vil bruge sådan en taske til børnebøger, så krydser finger for at de stadig er at finde til marts når lommemarket åbner igen.

God lørdag:)

1 kommentar:

  1. Der er ikke grænser for, hvad en omgang chokolade og cola kan gøre :) Dejligt at I havde en god tur på biblioteket. Kender godt det der med at være alt for forbeholden inden man kommer afsted, og oftest bliver det jo gjort fuldstændigt til skamme:)
    Kufferten er rigtig rigtig fin, og det lyder som en god idé til bogopbevaring. Tror vist jeg skal med på loppemarked engang. Er sikker på Rasmus vil synes det er en fantastisk idé, at jeg tager med ud og finder skatte... Not ;)

    SvarSlet