mandag den 30. januar 2012

Klip en hæl hug en tå




ah... det er måske lige grovt nok. Men Elias kan altså ikke passe han nysyet futter, men mon ikke vi kender en anden som kan det:) Og så er det jo bare igang igen med et par nye... Og det er jeg slet ikke så træ af for synes bare rigtig godt om denne DIY som næste burde få en præmie fra alle os andre her i blogland. Jeg har nemligt søgt efter sådan en vejledning på futter. Mine futter er syet med fleece både som foer og inderstof. og sålen er i to lag fleece. På trods af de mange lag stof var de faktisk overraskende lette at sy. Det er bestemt en fordel at sy dem i fleece som er meget medgørlig:) Elestikken som skal holde skoen på plads har jeg bare trukket igennem to grimme hulle på forstykket og bundet indeni skoen og så har jeg dækket hullerne med en knap. Og se så lige (første billed) hvor fint skoene tilsammen danner en elefant, helt tilfældigt:)



Esben og jeg var selvfølgelig også ude at kælke igår. Jeg synes faktisk det var lige så sjovt som ham. På dette billed ser det dog ikke ud som om han synes det er så skægt. Mon ikke jeg kan lokke ham til at tage hansker på i fremtiden:)

1 kommentar:

  1. Super flotte :)
    Havde godt set DIY'en hos LaRaLiL for noget tid siden og tænkt, at de så bare fine ud, og fedt at du har lavet dem. Tag dem lige med i morgen, så jeg rigtig kan se dem ;)

    SvarSlet