onsdag den 18. januar 2012

En ny dag venter...

Og den må gerne bringe lidt mere farve i kinderne. Da jeg var igang med Esbens putteritual som af og til indeholder tandbørstning gik jeg uinteresseret forbi spejlet i badværelset, men måtte tilbage og ta` at blik. Mit spejlbilled var gråt lige som dagen idag. Som har stået på varm te og mere te. Tidlig ud af døren med begge drenge. Esben i dagpleje og mor og Elias på besøg hos to dejlige damer. Havde lige halvanden time hjemme inden Esben skulle hentes, Elias sov, så der var faktisk tid til at få noget af vejen, men fik ikke rørt en finger. Jeg er bare helt flad. Det skal dog også lige siges at mit første måltid var over middag, er typen som simpelhen glemmer mad når jeg har travlt. Men det dur bare ikke for Elias suger næring ud af mig, så glæder mig til en hjemmedag imorgen, så skal jeg lade op. Elias`s humør smitter hvis også lidt af, efter han var syg i weekenden, kender jeg ham ikke rigtig, vores altid glade dreng er et lille pivdyr og jeg synes det var rigtig surt at vise ham sådan frem, da vi var på besøg idag. Imorgen skal der ryddes op og gøres rent, det giver så meget overskud til børn og kreaprojekter. Vil gerne have syet en nat-sove-dragt/pose til Elias. Tiden inden Esben skulle hentes blev brugt på nettet (bloglæsning) og så fik jeg bestilt garn til mit strikkeprojekt en retstrikket bluse med raglan til Esben fra en af Sys Fredens bøger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar