torsdag den 26. januar 2012

Når far skal forkæle familien så...

Så inviter han dem med på Landbrugsmesse:) Ikke i Badeland eller Zoo... Måske fortrød han de mange gange hvor han midt i en seriøs landbrugssnak med diverse sælger måtte løbe efter vores Esben på spring. Men ih hvor Esben havde en dejlig dag:)


Mine kreasysler er pt. lidt omstændige grundet mit ikke eksisterende talent for at strikke, men så kan jeg jo lige vise lidt af det tidligere "home made" frem.


Hurtig og nem er denne elefanthue at lave. Og så er det fantastisk i brug. uld udenpå, jersey indeni og rib i kanten.




 Ikke den sidste anorak jeg har syet. Super anvendelig og så synes jeg Esben ser så kær ud i den, når han næste er helt gemt væk i den. Som foer har jeg brugt skal vi kalde det termo:)

Idag har Elias og jeg besøgt to dejlige damer. Jeg gav mig selv den glæde at lade Elias falde i søvn i min arme. Ih hvor var det skønt, var lige ved selv at falde i søvn.


Senere kom "mufar" på besøg med smartis, en 20`er til frontlæsser-traktor-sparebøssen og blomster til hans datter. Sådan er det hver femte uge og ih hvor er det en fantastisk ordning:)


Efter at have set andre blogger fosøge sig med og lykkes med at lave et hæklet tæppe i stil med det jeg har forsøgt mig med, har jeg besluttet at lave endnu et og så skal det altså været helt rundt. Jeg har alt for sent fået øje på det smarte zpaghetti garn som der skrives så meget om, så nu er det bestil og jeg glæder mig til at komme igang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar